Tudnivalók

EMS tréningről (“Speedfitness”)

Az EMS tréning kis erősségű váltóárammal feszíti meg az izmokat (elektromos izomstimuláció), ami nemcsak biztonságos, de rendkívül hatékony is, mivel a test izomzatának 90 százalékát munkára fogja. A mindössze 20 percig tartó tréning alatt az izmok dolgoznak, de közben az inak és az ízületek nem terhelődnek.

Az izomstimulációt kiváltó elektromos impulzus nem egy pontban koncentrálódik, hanem az elektróda egész felületén egyenletesen oszlik el, így sehol nincs kellemetlen csípős érzés.

Az EMS tréning garantálja, hogy az edzés nemcsak eredményes, de élvezetes is! A rövid idő nem megy a HATÉKONYSÁG rovására. 20 perc alatt is felszabadul annyi örömhormon, amitől istenien érezheti magát. Tapasztalja meg!

Az EMS technológia

Az EMS technológiát, vagyis az árammal történő izomstimuláció módszerét az orosz űrkutatásnál használták először. Az űrhajósok rehabilitációja után pedig az élsportban is átvették. A 90-es években német mérnökök kifejlesztették az EMS készülékek új generációját, amely nemcsak a rehabilitáció és az élsport, hanem a szabadidős mozgás területén is népszerű lett, mivel egyedülálló izomstimuláló hatásával mellékhatások nélkül segít egy sor – mindannyiunk számára fontos – cél elérésében.

Ha Ön élsportoló, és egy másodperc hiányzik a sikeréhez, ha egy kiugrott csigolyájának erősebb tartóizmokra van szüksége, ha precízebben edzené a testét, akkor válassza a hatékony, húszperces, személyre szabott EMS edzést!

Mire alkalmas az EMS-tréning?

  • Erőnlét növelésére
  • Zsírégetésre
  • Deréktáji fájdalmak kezelésére
  • Ízületi károsodás rehabilitációjára
  • Vér- és nyirokkeringés fokozására
  • Sportolóknak teljesítmény fokozásra
  • Robbanékonyság növelésére
  • Teljesítményfokozásra
  • Sérülésekből való gyorsabb felépülésre
  • Rövid, de hatékony edzésre

Ellenjavallatok:

  • Lázas megbetegedések: akut bakteriális vagy vírusos betegségek
  • Daganatos megbetegedések
  • Tuberkulózis
  • Súlyos vérzési zavarok (vérzékenység)
  • Súlyos neurológiai (idegrendszeri) betegségek
  • Trombózis vagy trombózisra való hajlam
  • Epilepszia
  • Cukorbetegség
  • Szívritmusszabályozó használata
  • Terhesség

Étkezéssel kapcsolatos tudnivalók:

Edzés előtt 2-3 órával szénhidrátban dús ételt kell fogyasztani, hogy a szervezet felkészülhessen az intenzív edzésre. Az edzés előtt 30-45 perccel igyunk legalább fél liter folyadékot (víz!). A koffein- és alkoholtartalmú italokat jobb elkerülni, mivel a folyadék kiválasztást serkentik. Közvetlenül tréning előtt, az edzésre megérkezve, egy ásványi anyagokat tartalmazó ital (izotonias ital) elfogyasztás javasolt (előtte-alatta-utána)

Mit kell vinnem edzésre?

Semmit! Csak magadat hozd 🙂

Mindent mi adunk (törölköző edzés alatt és után, speciális pamut aláöltöző ruha, izotonias ital edzés előtt, fehérje shake edzés után, zuhanyzási lehetőség) – de van lehetőség saját ruhát is vásárolni. Cipő használata nem szükséges, de edzőnk egyénileg javasolhatja.